Avatar billede rusti Nybegynder
10. november 2005 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hej er der nogle der er gode til datagrid

hej jeg mangler nogle der er gode til at lave datagrid. Jeg mangler lidt hjælp men der er ikke nogle der svarer på mine spørgsmål er der slet ikke nogle der kan hjælpe mig med at løse mit problem eller vise mig nogle steder hvor jeg kan finde hjælp til mine problemer.
Avatar billede inglenook Praktikant
10. november 2005 - 23:25 #1
hva'er problemet..?
Avatar billede sjh Nybegynder
11. november 2005 - 10:10 #2
du kan jo prøve at søge lidt på "vb datagrid tutorial"
jeg fandt den her.. http://www.freevbcode.com/ShowCode.asp?ID=5163
Avatar billede rusti Nybegynder
12. november 2005 - 14:41 #3
jeg bruger denne kode til mit Datagrid

Private Sub SearchbyDateTypeFunc()
Dim StartStg As String
Dim EndStg As String
StartStg = txtFra.Text
EndStg = txtTil.Text
FørernrStg = combSedato

SQLStg = "select Dato, Førernr, Indkørt, Kilometer, Dankort, Andrekort, Konto, Kredit, Forskud, Kontanter, krkm from Indkørt WHERE "
SQLStg = SQLStg & "(((Indkørt.Dato) Between # " + StartStg + " # And # " + EndStg + " #)) "

Adodc1.RecordSource = SQLStg
Adodc1.Refresh
LabRecordCount = Adodc1.Recordset.RecordCount & " Records Found"

End Sub

Det virker også men jeg kan ikke forstå at hvis jeg vælger en dato i den igangværende månede så kan den ikke finde ud af det og så vælger den bare alle de data der står i databasen og ikke dem der ligger til og fra de datoer jeg har indtastet.
Avatar billede rusti Nybegynder
17. november 2005 - 19:14 #4
er der slet ingen der kan hjælpe mig
Avatar billede rusti Nybegynder
21. november 2005 - 21:58 #5
har løst problemet selv