Avatar billede tornerosee Nybegynder
14. november 2005 - 00:24 Der er 1 løsning

OCZ Ram eller ikke

Hej
Jeg er igang med at bygge en ny PC men kan ikke helde finde ud af om de ram jeg har set på kan køre på det bundkort jeg har købt
Ram:1 stk "2Gb OCZ DDR2 PC2-6400 Gold Series Dual Channel kit"
Bundkort: ASUS AiLife Series P5WD2 Premium.
Så spørsmålet lyder på kan de to ting køre sammen ?
Avatar billede tornerosee Nybegynder
15. november 2005 - 20:54 #1
Nu har jeg købt og afprøvet Ram klodserne og det virker ganske fornuftigt.
hvis der er andre der vil prøve så husk at "Bundkort: ASUS AiLife Series P5WD2 Premium." skal hede Premium til sidst ellers understøtter det ikke 800 mhz ram
og man kan ikke vælge Premium fra eller til på kingstonds hjemmeside, der inde har de kun selve bundkorted.