Avatar billede Svave Nybegynder
16. november 2005 - 05:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

flash guestbook

Hej alle Flashy folk

Vil høre om der er nogen der er interesseret i at lave en flash guestbook mod x antal point - du nævner prisen?

Jeg sætter den til 200..

Hilsen Svave
Avatar billede giorgio Nybegynder
16. november 2005 - 08:14 #1
hvordan skal den se ud? se evt. min på redcorner.dk
Avatar billede Svave Nybegynder
16. november 2005 - 16:01 #2
Hey Giorgio - Den udagve du har på redcorner er fin synes jeg. Jeg kan vel selv ændre farve osv i på selve designet eller hvad?

Men jeg betaler jeg gerne 200point for. FLA fil inkluderet naturligvis.

MVH Svave
Avatar billede Svave Nybegynder
20. november 2005 - 06:13 #3
Hey Giorgio - Den udgave du har på redcorner er fin synes jeg. Jeg kan vel selv ændre farve osv i på selve designet eller hvad?

Men jeg betaler jeg gerne 200point for den. FLA fil inkluderet naturligvis.

MVH Svave
Avatar billede giorgio Nybegynder
20. november 2005 - 09:39 #4
Hey Svave

Sorry har lige været væk i nogle dage og så at du har svaret, hvilken ver. vil du have den i MX2004 eller 8?
Avatar billede giorgio Nybegynder
20. november 2005 - 10:00 #5
har lavet den i mx2004, det er jo ikke alle der har fået 8 endnu :), men god er den.

Nå du kan hente den fra http://redcorner.dk/guestbook.zip

jeg har vedlagt en lille readme, med en lille instvejl. som skulle gøre det hele lidt lettere. Den er jo connected op imod en db. skriv hvis du kommer i bekneb.
Avatar billede Svave Nybegynder
22. november 2005 - 02:05 #6
Tak for hjælpén makker, venligt af dig. du får lige pointene med det samme, har ikke prøvet den endnu - men skriver lige hvis jeg får brug for lidt hjælp :)

Hilsen Svave
Avatar billede Svave Nybegynder
22. november 2005 - 02:35 #7
hej igen giorgio
Har kiggede på det og indså at access database er det eneste jeg kan finde ud af at bruge, og selv om jeg er nybegynder mener jeg det er rigtig når jeg siger at php ikke er access kompatibel. ??

Har du mulighed for at hjælpe mig her, igen :)
håber du kan belønner det gerne med yderligere 100 point.

hilsen Svave
Avatar billede giorgio Nybegynder
22. november 2005 - 19:36 #8
Har du ikke adgang til at lave en sqldb. ved ikke hvordan det vil virke i access. sql er dog det letteste. hvem er din udbyder, så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig.

Du vil ikke fortryde valget af sql, det er langt mere flexibelt, for ikke at tale om stabiliteten.
Avatar billede Svave Nybegynder
23. november 2005 - 00:59 #9
Hej igen
Mit webhotel understøtter sql, så det er muligt.

Hvad gør jeg herfra?
Avatar billede giorgio Nybegynder
27. november 2005 - 08:45 #10
du skal finde ind i mysql og oprette en db. som regel kan du på din administratorside for domainet tilgå den der. først skal du have oprettet din db. du notere dig det fulde databasenavn og bruger id og password. det skal skrives ind i den fil du har fået af mig. har du problemer er det okay du ringer, du har mine oplysninger på min side.
Avatar billede Svave Nybegynder
13. december 2005 - 16:31 #11
Hey igen Giorgio.
Har prøvet at se på det men kan ikke finde ud af at oprette den db. på min administrator side. Dette er mere besværligt end jeg havde regnet med. What to do, what to do?
Avatar billede giorgio Nybegynder
13. december 2005 - 19:37 #12
hvem er din udbyder?
Avatar billede Svave Nybegynder
14. december 2005 - 17:19 #13
det er b-one.dk
Avatar billede giorgio Nybegynder
14. december 2005 - 19:05 #14
jeg vil mene at du kan få dne oprettet igennem dit kontrolpanel. har ikke selv B-one, jeg benytter basic hosting. Ellers så prøv med deres live uspport, de må da kunne hjælpe dig med at få dne oprettet.