Avatar billede den-evil Nybegynder
22. november 2005 - 16:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i?

Vil gerne have lidt feedback på dette:

www.meet-me.dk/meet-me.gif
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2005 - 16:10 #1
Jeg kan rigtig godt lide dit banner, men jeg synes måske du bør lægge et "overlay" på billederne nederst. F.eks. en lettere blå "tåge" over dem, så de passer bedre ind i siden.
Avatar billede chaser64 Nybegynder
22. november 2005 - 16:12 #2
Fedt design - men mangler der virkelig flere dating websites ??? :-s
Avatar billede den-evil Nybegynder
22. november 2005 - 18:39 #3
Jo, der er ved at være mange dating sites :) - men er mere et privat projekt bare for at holde mig igang med noget...
Avatar billede themom Nybegynder
23. november 2005 - 10:20 #4
Den er i alle tilfælde pænere end "den gamle" :)
Avatar billede mesmer Nybegynder
23. november 2005 - 13:14 #5
holde igang med noget ??............har du mod på at hjælpe med at lave en datingsite med mig ?
Avatar billede den-evil Nybegynder
23. november 2005 - 13:19 #6
Hmm, kunne da godt ske, hvad har ud i tankerne?
Avatar billede spectre Nybegynder
23. november 2005 - 19:55 #7
husk på at GIF-billed-formatet kun kan indeholde 256 farver... jeg tror at man ville få flere 'farvedetaljer' med hvis du gemte billedet i fx PNG eller en lavt-komprimeret JPG-fil
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
24. november 2005 - 07:45 #8
rigtigt lækkert design.. de afrundede hjørner, den orange kontrast, banneret.. ja.. det passer sgu alt sammen godt sammen.. dejligt nemt at overskue.. der er dog en lille ting.. tøsen på billedet øverst til højre i banneret.. skal hun ikke skiftes ud med en smilende? det virker da lidt somom man får hjertet knust hvis man opretter en bruger.. ;)
Avatar billede den-evil Nybegynder
24. november 2005 - 08:21 #9
spectre -> hvilken billede er du bekymret om her?

pixelboxdk -> Tak for ros - og jo, tror faktisk du har ret i det du siger, så hun bliver skiftet ud :)