Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. november 2005 - 23:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan du genkende denne font / skriftype? (lette points)

http://www.onskeseddel.dk/

Er der nogen der kan finde /genkende / finde navnet på fonten som er brugt i logoet på denne side:
http://www.onskeseddel.dk/

Skal bruge svar indenfor 1-2 timer, ellers lukkes spm.

På forhånd 1000 tak!

//Thøger
Avatar billede frkhansen Nybegynder
23. november 2005 - 01:05 #1
Fonten er Forte
Avatar billede frkhansen Nybegynder
23. november 2005 - 01:06 #2
......skulle jeg mene :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 01:28 #3
Du må præsicere hvad du mener, Thøger:
- Er det overskriften (onskeseddel.dk)?
- Eller under-overskriften (velkommen til onskeseddel.dk)?
- Eller brødteksten ("Endelig klar! Så er vi endelig klar med...")?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 01:29 #4
- Eller fonten i menuen (forside osv.)?
Avatar billede frkhansen Nybegynder
23. november 2005 - 01:34 #5
Så må jeg også hellere præcisere :-)
Jeg refererede til overskriften "ønskeseddel.dk", da jeg skrev 'forte'
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 01:40 #6
Næ, den kender jeg desværre ikke.
Men evt. skriv til webmasteren af websitet - altså hvis du kan vente. ;-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. november 2005 - 08:42 #7
frkhansen -> Det var dæleme godt ramt. Takker på Thøgers vegne :)

extend -> Selvom det er sent, så brug de små grå. Når der står "overskriften" og overskriften samtidig er det eneste billeder, og dermed den eneste skrifttype man ikke kan aflæse i koden, er er det jo nok ikke brødteksten ;)
Avatar billede frkhansen Nybegynder
23. november 2005 - 12:01 #8
tommyf > dét var da en dejlig tilbagemelding :-)

Jeg tillader mig at lægge dette som et svar, hvis tilbagemeldingen betyder, at dét var svaret, I skulle bruge (?).

Et fif, hvis I står i situationen en anden gang:
Jeg skrev 'ønskeseddel.dk' i et Word dok. > markerede det > gik i 'formater' 'skrifttyper' så står 'ønskeseddel' i eksemplet, og så er det bare pil ned under skrifttyper, indtil den rigtige kommer frem.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
06. december 2005 - 00:36 #9
beklager ventetiden.