Avatar billede kaspertor Novice
24. november 2005 - 12:26 Der er 2 kommentarer

Speciel Font på Hjemmeside

Hey Alle sammen

Jeg har lavet en side til et projekt i skolen og ville lige scorer nogle point med at smide en speciel skriftype på min hjemmeside.

Men hvordan fungere dette ? hvad skal jeg gøre for at man kan se min skriftype online?
Avatar billede kew1n Nybegynder
24. november 2005 - 19:40 #1
du skal bede alle folk der ser din hjemmeside om at hente den og installere den på deres computer tror jeg :)

desværre, tror ikk der findes andre måder?

Du kan selvfølgelig skriv alt din skrift på et billede og sætte det ind i stedet for, så man ser et slags "screenshot" af din skrift/tekst med den specielle skrift-type.
Avatar billede kaspertor Novice
25. november 2005 - 08:51 #2
Enig.

Mener dog bare at jeg engang så et script som installeret det automatisk.

Det er bare generalt nemmer at redigere i hvis ikke jeg skal til at lave om i et billede hver gang.