Avatar billede friost Nybegynder
03. december 2005 - 23:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Arnold Schwarzenegger karriere

Hey!

Jeg har en gang læst i avisen at Arnold Schwarzenegger har, som noget af det første i hans karriere, været stribber i kvindefængsler!?
Er dette sandt!

Er der nogen der kender sandheden!!??

Og er der nogen der kender et sted på nettet (en specifik web-adresse), hvor man kan få dette bekræftet.

På forhånd mange tak!

Hilsen Friost...
Avatar billede screem_brille Novice
03. december 2005 - 23:56 #1
det er første gang jeg har hørt det, det er da vist mere hans fortid som body builder der gjorde ham kendt...
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 00:04 #2
http://www.strangecosmos.com/content/item/24807.html
http://aggressive-voice.com/zz575.html

Han har datet en stripper. Han har deltaget i gruppesex men han har ikke været stripper i et kvindefængsel. Så ville vi vide det :o) Især nu hvor han er blevet guvernør.
Men det er da muligt at det har stået i et sladderblad (useriøst)
Avatar billede friost Nybegynder
04. december 2005 - 00:10 #3
Jo, jo! Bodybuilder kender jeg til, men jeg er ret sikker på det. Altså da han var 20-25 år. Han er jo med i XXX-film, og det kan da ikke virke så overraskende at han skulle opstræde som stribber.

Hvis man er i starten af ens karrier, gør man typisk mærkelige og desperate handlinger, da man er uviden om ens fremtid inde for karrierens fag.

Kan jeg spore dig lidt ind på hvad jeg mener???
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 00:36 #4
Du kan sagtens spore mig ind på hvad du mener. Der findes bare ikke nogle oplysninger der bekræfter at han har været stripper i kvindefængsler.

Her er et link med en masse Arnold sladder. Om det er sandt eller falsk ved jeg ikke:
http://www.surfingtheapocalypse.net/cgi-bin/archive.cgi?noframes;read=72134