Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 10:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

powerled hdled powersw hvor ska de sidde :S?

jeg har lige købt et asrock P4V88+ og har lige samlet alle mine computerdele undtagen bundkort pins

www.cyber-art.dk/Public/fejl.JPG

hvordan skal jeg sætte dem :S
der står ik hvor man ska sætte powersw :S

i mit kabinet har jeg powerled, hddled, powersw og reset hvor powerled er det eneste som har 3 ben med hul i midten...

please help :S
Avatar billede screem_brille Novice
04. december 2005 - 10:36 #1
pwrbtn og gnd ved side af ;)
Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 10:39 #2
kan du være lidt mere specifik, forstår ik
Avatar billede screem_brille Novice
04. december 2005 - 10:43 #3
Kig på det billede du har linket til, der skal du forbinde powersw til ovenstående, dit stil til power led skal du modificere så de to lednihger sidder lige ved siden af hinanden så der ikke er et hul imellem dem.
Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 10:46 #4
okay, jeg prøver så :/
Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 11:20 #5
screem_brille jeg har kigget lidt på stikket og kan ik lige umiddelbart finde ud af hvordan jeg modificere det, kan du linke til en guide eller noget som kan hjælpe mig?
Avatar billede screem_brille Novice
04. december 2005 - 11:25 #6
der er en plastic "finger" den førger for man ikek kan skubbe selve ledningen ud af stikket, med en nål eller anden spids ting kan du vippe den "finger" ud så du bagefter kan trække ledningen ud og skifte den ind i midten.
Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 11:58 #7
well min far sys det var en god idé bare at klippe midterstikket af med en bidtang, men den ka tænde nu :) men jeg kan ik gå ind i bios :S den starter bare og viser evt. sata diske og så går den i sort og viser bluescreen med stopfejl
0x0000007B ( 0xF894C524 0xC0000034 0x00000000 0x00000000 )
Avatar billede screem_brille Novice
04. december 2005 - 12:01 #8
lad mig gætte. du har bare taget disken fra din gamle maskine og sat den direkte over i det nye board ? hvis ja så er det fejlen, du skal reparere windows først.
Avatar billede mlky Nybegynder
04. december 2005 - 12:27 #9
ja det havde jeg, men den var nyformateret, men har fundet ud af det tak for hjælpen :)