Avatar billede friost Nybegynder
06. december 2005 - 15:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OBH-diagram

Hey!

Jeg har en OBH-vægt, hvor 2 modstande er brændt af, så jeg kan ikke læse deres værdier. Jeg ville vide om der nogen der ved hvor man kan finde elektronik-diagrammer over OBH's produkter.

Jeg kan forestille mig at det bliver svært at finde OBH's diagrammer da der evt. er patenter eller ligende.

Men det ville være kanon-godt hvis der var en site der har disse diagrammer.

Hilsen Friost
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. december 2005 - 16:55 #1
OBH er rene OEM vare, det er noget de køber i fjernøsten, med deres navn på, i Italien har de nøjagtigt den samme vare, med et andet navn på!!!

Tror roligt at du kan glemme alt om at finde værdierne på de modstande. Der er jo sikkert også en grund til at de er brændt af, at skifte dem er ikke nødvendigvis løsningen!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. december 2005 - 16:57 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. december 2005 - 14:14 #3
Arbejder på en vægt fabrik. (nyt arbejde). modstandene kan også have være justerings modstande for vejecellerne, disse vil ikke være at finde på et diagram, da de er forskellige fra vægt til vægt.