Avatar billede twami Nybegynder
09. december 2005 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autostart på DVD

Hej..

Jeg vil gerne vide, hvordan man laver sin DVD sådan, at den autostarter når den sættes i en stationær DVD-afspiller?

Jeg har lavet en video, som jeg gerne vil have afspilleren går igang med at spille med det samme DVDen sættes i afspilleren.

Jeg ved hvordan det gøres med en cd-rom og autostart på computeren, men har brug for hjælp til DVDen.

Nogen der kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede old-faithful Praktikant
09. december 2005 - 17:53 #1
Hmm.. hvilket program bruger du hvis du selv laver dem?

Du burde kunne vælge dette under "authoring"-processen, afhængigt af programmet. Jeg har ikke selv prøvet det, men du kunne evt. se om det er muligt at bruge filmen som "for-film", eller lave en tidsbegrænset menuskærm som starter filmen med det samme. Prøv evt. at søg i DVD-programmets hjælp, for at se hvordan du kan fjerne menuer og ændre jump-table osv.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. december 2005 - 19:13 #2
Nero kan gøre det.
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. juni 2006 - 11:16 #3
Lukketid?
Avatar billede twami Nybegynder
19. juni 2006 - 13:00 #4
Svar med mulighed for at give points?
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. november 2006 - 15:04 #5
Her :-)