Avatar billede pcgaming Nybegynder
10. december 2005 - 23:01 Der er 10 kommentarer

Vurdering af design

Hejsa
Jeg er lige gået igang med en ny hjemmeside i dag. Så den er langt fra færdig!
Jeg ville bare lige hører hvad i synes om designet, som det ser ud nu. Grafikken på siden fylder jo rimelig meget, så vil også lige hører om i synes det tager for lang tid at loade siden. Det skal lige siges at den nok ikke ser så godt ud i andre opløsninger end 1024*768.

Her er den: http://www.pcgaming.dk/nyt/green/index.htm
Avatar billede casualty Nybegynder
10. december 2005 - 23:07 #1
Hej

Umiddelbart er det meget svært at komme med kritik, når der ikke er mere på siden end der er nu.

Min første tanke er at den er meget grøn. Overvej at spille med nogle flere farver i resten af designet...

Mvh Casualty
Avatar billede badazz Novice
10. december 2005 - 23:21 #2
prøv at optrimere den til flere opløsninger den er ikke ret god i 1280x1024
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 23:40 #3
Du har en del fejl på sitet:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.pcgaming.dk/nyt/green/index.htm

Men ligesom casualty skriver så er det svært at komme med en bedømmelse på næsten ingen ting.

Jeg kan bedre lide hvis du centere det hele.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
10. december 2005 - 23:47 #4
hej så de andre skriver at det lidt svær at bedøme da der ikke ret meget på det ville hjælp hvis der kom lidt teks på da den lige pt er meget grøn og dine logo billedere er ret store så hvis du kom lidt tekst på og lave flere farver der spille mere kunne man bedre bedøme siden
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 23:50 #5
Kan ikke forstå din kode, den ser meget rodet ud, du bruger xml, du har markeret noget ud, synes at du skal rode op i din kode.
Avatar billede pcgaming Nybegynder
11. december 2005 - 09:25 #6
Tjaa den er jo lavet i frontpage så det er egentlig ikke mig der har lavet selve koden
Avatar billede domaz.dk Novice
11. december 2005 - 11:51 #7
den virker meget "standard-funktioner-fra-photoshop" agtig...

Leg lidt mere med photoshop og lær nogle flere funktioner derfra.
Avatar billede andreasbj Nybegynder
12. december 2005 - 21:05 #8
Siden virker ikke
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 21:09 #9
Måske er siden fjernet da siden skal opdateres.
Avatar billede pcgaming Nybegynder
13. december 2005 - 21:46 #10
ja, jeg fjernede den, da den bare midlertidigt skulle være der, og så finder jeg et domæne hvor jeg kan ligge den op