Avatar billede malou666 Praktikant
12. december 2005 - 11:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et gratis program til partitions-styrring - skjult partiontion.

Hej,

jeg skal bruge et (gratis) program til oprette og redigere i partionerne på mine windows maskiner.
det skal kunne lave skjulte partitioner som ikke skal kunne tilgås fra windows/stifinder.
Findes dette?

Mvh

Malou
Avatar billede nva Praktikant
12. december 2005 - 11:53 #1
Det kan være du kan finde noget her http://www.nonags.com/nonags/diskmg.html
Avatar billede off-line Nybegynder
12. december 2005 - 13:15 #2
Et data recovery program på 152k. som kan alt det som forlanges. Det er jo fantastisk. Hvad skal man så med Partition magic på 53MB? Der er vi som har sidstnævnte, rigtigt
blevet tørret. Eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2005 - 13:56 #3
http://www.star-tools.com/partitionstar/english/
Er kanon, har selv brugt det gennem længere tid.
Avatar billede off-line Nybegynder
13. december 2005 - 17:12 #4
maximus - Selv om det er et godt program, så kan det, ud fra teksten, ikke det,
som spørgeren ønsker. Det kan hverken oprette eller forøge partitioner.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 09:25 #5
Jo, det kan sagtens oprette partioner, det ved jeg med sikkerhed. Er lidt i tvivl om det kan forøge
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2005 - 09:26 #6
Og der står hellere ikke noget om at det skal forøge hans partitioner :-) (selvom det nok er det han mener med redigere)
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2005 - 11:47 #7
Kunne det bruges ?
Avatar billede malou666 Praktikant
04. januar 2006 - 08:51 #8
Hej og tak for hjælpen. -> NVA: Jeg kunne desværre ikke finde noget der tilsammen kunne det hele. så, ->gotfred: Nej, partition magic kan stadig meget mere, men ikke nok. -> Maximus: Har set på det. Det ser ikke ud til at kunne lave skjulte partitioner. Ej heller ser det ud til at kunne arbejde med NTFS.!?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2006 - 11:07 #9
Det kan sagtens arbejde med NTFS. Det kan også godt lave skjulte partitioner, det har jeg gjort mange gange.
Avatar billede malou666 Praktikant
25. oktober 2006 - 15:21 #10
maximus... lav et svar så får du pointene
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2006 - 21:24 #11
Det kommer så her - fik du løst dit problem ??