Avatar billede suzuki Nybegynder
26. december 2005 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket headset kan bruges?

Jeg har nu downloaded voipbuster, men når jeg ringer, er lyden for svag. Det er ikke voipbusters skyld, men mikrofonen giver for svagt output. Hvis jeg går ind i Yahoo Messenger with Voice, trykker på fanebladet Actions, og trykker på Call Setup, får jeg en fin række dioder der viser hvor kraftigt signalet fra mikrofonen er. Og det er for svagt. Selv om jeg går ind i setup i windows XP og skruer helt op for mikrofonen. Findes der et headset med en mere følsom mikrofon, eller skal jeg købe en mikrofon med indbygget forstærker? Jeg er ikke interesseret i trådløse headsets.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. december 2005 - 14:39 #1
Jeg kan anbefale dette headset:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20881

Eller ønsker du et McDonald headset istedet ?
Avatar billede suzuki Nybegynder
26. december 2005 - 15:27 #2
Jeg har lige bestilt denne her http://www.head-set.dk/index.php?side=produkter&uside=info&vareID=18
så jeg håber den kan bruges, men det vil tiden vise. Jeg skal nok sige til om den er bedre end den indbyggede mikrofon i min bærbar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2005 - 16:42 #3
Har du husket at vinge af i "brug mikrofon forstærkning"?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2005 - 16:44 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2006 - 00:08 #5
hallo?
Avatar billede suzuki Nybegynder
14. juli 2006 - 16:11 #6
Hold da ferie det er lang tid siden jeg har været her sidst. Prøver at rydde lidt op i mine spørgsmål. Har været syg temmelig længe. Men det virker, det med at justere mikrofon forstærkning. Så hvis du stadig har mod på at få poing, så smid et svar. Hvis jeg ikke hører fra dig i løbet af en uges tid, lukker jeg spørgsmålet. Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2006 - 20:44 #7
ok