Avatar billede morten__nielsen Nybegynder
28. december 2005 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gammelt MAC-spil: "Dobbelt Morale".

Hej,

Er der nogen der har kendskab til et gammelt MAC-spil (fra omkring 1994), som hedder "Dobbelt Morale" eller noget i den retning? Det er et ganske simpelt spil, som kort sagt handler om at bælle bajer og træde af på naturens vejne.

Ved ikke om der findes en PC-version, men mon ik det kan konverteres?

Hvis du har oplysninger, som kan lede mig på sporet, eller evt. ligger inde med det, ville jeg være yderst taknemlig for din hjælp!

På forhånd tak,

Morten
Avatar billede morten__nielsen Nybegynder
29. december 2005 - 17:49 #2
Tak så langt..

Hvilket program skal man bruge for at kunne åbne *.sit filer?

Fik ikke fortalt at jeg sidder ved en PC, tror du der er nogen chance for at man kan konvertere det til PC?
Avatar billede darkside Nybegynder
29. december 2005 - 23:05 #3
Du kan ikke konventere det til en PC spil hvis det er lavet til mac.

Men programmet stuffit expander kan pakke sit filer ud :)

Du kan jo eventuelt spille spillet igennem en emulator, såsom http://www.gibix.net/projects/basilisk2/ det kræver dog en rom fra en gammel mac

Så for at kunne bruge basilisk2 kræver det faktisk at du ejer en gammel macintosh du kan tage en kopi af rom'en fra.
Avatar billede themom Nybegynder
30. december 2005 - 18:36 #4
Tak for points :) Godt Nytår