Avatar billede mogw Nybegynder
28. december 2005 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox er ikke som det plejer

Hej

Jeg har gennem længere tid brugt firefox. Hvilket er meget godt. Men her i dag hvor jeg åbnede firefox, var vinduet kun halv skærm og vinduet med bogmærker var skjult. Efter at have åbnet bogmærker vinduet igen var det tomt, der står bare "Mappe til bogmærkelinje".

Hvis eg lukker firefox og åbner det igen er vinduet med bogmærker igen væk, og firefox er igen kun halv skærm.

Hvad kan der være sket?

-Mogw
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 17:54 #1
luk firefox og åben task manager og luk firefox processen elelr genstart din computer, lyder nemlig til din firefox ikke er lukket korrekt ned, så laver den den fejl.
Avatar billede mogw Nybegynder
28. december 2005 - 20:47 #2
har prøvet en genstart. Hjalp desværre ikke.

-Mogw
Avatar billede mogw Nybegynder
24. marts 2008 - 20:13 #3
Jeg rydder lige op i mine gamle tråde.
Avatar billede zagger Juniormester
24. marts 2008 - 20:18 #4
Kunne godt lyde som det samme problem som her:
http://www.eksperten.dk/spm/712573