Avatar billede skarven Nybegynder
30. december 2005 - 11:25 Der er 4 kommentarer

Tilpasse MaxWebportal til Iframe

Er der en der kan hjælpe med at tilpasse en MaxWebportal til at kunne åbne i en Iframe?
Avatar billede skarven Nybegynder
30. december 2005 - 12:13 #1
Har prøvet at åbne portalen i en Iframe men hele siden åbner i stedet hvad kan der være galt, lidt hjælp :o)
Avatar billede webbygger Nybegynder
30. december 2005 - 19:18 #2
Prøv at se om dette ikke virker

<iframe  src="/forum/default.asp" width="100%" scrolling="auto" frameborder="0">
                          </iframe>
Avatar billede webbygger Nybegynder
30. december 2005 - 19:46 #3
Min overstående kommentar virker i hvert fald ikke ;o(

Har siddet og rodet med dit problem, men lige umiddelbart kan jeg ikke løse det - sorry!
Avatar billede skarven Nybegynder
30. december 2005 - 20:16 #4
Hej webbygger
Har også testet det af :o(