Avatar billede malou666 Praktikant
04. januar 2006 - 09:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Image program og skjult partition.

Hej,

Jeg har søgt efter gratis programmer uden held og vil nu gerne vide om og hvordan jeg med købe programmer kan løse mine problemer:

Jeg vil gerne kunne partitionere og lave en skjult partition, som jeg kan tilgå fra et image program der kan lave et image af de forskellige partitioner og ligge det på det skjulte drev. Jeg vil også gerne kunne lave et komplet image af hele disken.

Har prøvet med Partition Magic, men det skjulte drev kan jeg ikke få fat i med Norton Ghost. Desusden kan Norton Ghost ikke lave et image af hele disken med alle tre partitioner, uden at jeg skal lave hver partition for sig.

Findes der et program der kan det hele? Eller findes der bedre kombinationer? Hvad med Acronis - Er der nogen der har erfaring med det?
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2006 - 09:16 #1
Hvad med DriveImage? - som forhandles af dem der har Partition Magic.
Avatar billede malou666 Praktikant
04. januar 2006 - 10:14 #2
Det ser ud til at symantec har overtager PowerQuest, der lavede DriveImage. Produktet findes ikke længere. De har bare ghost.
Avatar billede halifax Nybegynder
04. januar 2006 - 15:05 #3
DriveImage XML kan findes her
http://www.runtime.org/dixml.htm

Since this program is currently distributed as freeware, we don't offer phone support for it. Please direct any questions to support@runtime.org.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2006 - 23:36 #4
Acronis True image er et rigtig godt program, men skjulte partitioner er ikke noget
et sådan program tager sig af. jeg har ikke selv prøvet det, men programmet har
en mulighed som hedder:"The entire disk contens or individual partition"
Det lyder da som det du er ude efter. Men jeg har selv kun prøvet enkelte partitioner,
og kan derfor ikke fortælle mere. Men hele disken. Sådan et image bliver jo enormt
stort, og kan ikke engang være på en DVD, Og hvis man stoler på sin HD nok skal holde,
får man nemt, som så mange her på E.,en grim overraskelse.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. januar 2006 - 02:14 #5
Fandt du ud af noget?
Avatar billede malou666 Praktikant
25. oktober 2006 - 15:22 #6
desvæære så fandt jeg ikke noget der kunne det hele....