Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
08. januar 2006 - 21:43 Der er 4 kommentarer

Hvilken dvd brænder til hvilke skiver ? nogen erfaringer ?

Hejsa

står og skal ud og hente ny dvd brænder men den jungle det nu er... hva skal jeg gå efter ??

har nec 1300 nu og egentlig okay tilfreds men har nu haft en pioneer a05 før som jeg var rigig glad for....

står og overvejer en pioneer a 10(pris 432,-)... men hvor ligger forskellen på f. eks den og så 09-modellen ?

og hvilke skiver passer til.... jeg har normalt haft røde datiwrite skiver og ridisc Xtreme skiver......? nogen der har bedre forslag eller ? ud over verbitum....

håber der er nogen der kan smide nogle erfaringer ind ang hvilke skiver og brænder de har siddene i maskinen.
Avatar billede nyside Nybegynder
20. januar 2006 - 20:20 #2
er der et resultat
Avatar billede henrik_gregers Nybegynder
21. januar 2006 - 00:16 #3
jamen mangler stadig at vide forskellen....

jeg bruger ikk + skiver......
Avatar billede nyside Nybegynder
21. januar 2006 - 00:18 #4
ok sorry
jeg kender ikke forskellen på 09 og 10