Avatar billede l4sse Nybegynder
15. januar 2006 - 22:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

BT enhed væk

Har lige købt en Nokia 6230i og ville så ha den til at snakke med min bærbar HP, men når jeg vil tænde for BT på computeren( højreklikker på ikonet i værktøjslinien) siger den at BT enheden ikke blev fundet, men i enheds håndtering ser alt ud til at virke fint.
gr jeg noget forkert eller skal jeg smide computeren tilbage i butikken ??
Avatar billede xerofyt Nybegynder
16. januar 2006 - 00:04 #1
prøv det her:

kontrolpanel-->bluetoothenheder-->COM-porte-->tilføj

lav både enindgående og udgående...
Avatar billede l4sse Nybegynder
16. januar 2006 - 16:32 #2
I mit kontrolpanel er der kun "opsætning af bluetooth" og når jeg klikker der får jeg følgende meddelelse :
bluetooth-enheden blev ikke fundet
kontroller, at Bluetooth-enheden er korrekt tilsluttet og tændt.
Jeg kører XP med service pack 2
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
01. februar 2006 - 01:53 #3
Hey l4sse...

Mange modeller som hp, ibm del osv har en forud defineret tast som slukker og tænder for din bluetooth enhed (bl.a også til dit trådløse netværkskort hvis du har sådan et installeret)

den tast du skal bruge finder du ved at lede efter en tast for der er et bluetooth symbol på, når du har fundet den skal du holde Fn nede mens du trykker på den så skulle den meget gerne aktivere det igen...
Avatar billede l4sse Nybegynder
26. marts 2007 - 22:01 #4
kok