Avatar billede arohde Nybegynder
17. januar 2006 - 11:10 Der er 5 kommentarer

Kan man kopiere en behavior?

Hej

Jeg har haft problemer med min template, og for at komme videre har jeg nu "bidt i det sure æble" og laver sitet uden templates - det er heldigvis ikke så stort.
Nu vil jeg så gerne vide, om man kan kopiere en behavior (dropdown-menuen) fra et site til et andet. Altså så, når jeg retter i dropdownmenuen for en knap, kan jeg nøjes med at kopiere dropdown-behavioren til de andre sites, som viser knappen... Så slipper jeg for at editere i alle sidernes dropdown-menuer...

Håber det kan lade sig gøre!!
/arohde
Avatar billede dacapo Nybegynder
17. januar 2006 - 12:55 #1
hej arohde
Ja man kan godt kopierer en behavior til en anden side og det er meget simpel
du marker bare og kopier går til siden og paster.
Avatar billede arohde Nybegynder
17. januar 2006 - 13:09 #2
Øhh - det synes jeg, jeg har prøvet..? Hvordan gør jeg? Det jeg har prøvet er, at markere behavioren i visningen til højre (viduet "Tag"), og kopiere, men det kan man altså ikke hos mig...?
/arohde
Avatar billede dacapo Nybegynder
17. januar 2006 - 13:31 #3
Du skal kopier hele laget med behavionen
Avatar billede arohde Nybegynder
17. januar 2006 - 15:09 #4
Og hvis man ikke bruger lag (altså layers, ik?), så kan man ikke gøre det, eller?
Avatar billede dacapo Nybegynder
17. januar 2006 - 19:59 #5
nej det ved jeg faktisk ikke men kan du ikke kopier koden.?