Avatar billede leifj Nybegynder
17. januar 2006 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Pris på programmering af hjemmeside

Til igangværende forretning søges kontakt til en person eller gruppe af personer, der har interesse i at udvikle forretningens hjemmeside.

Hjemmesiden vil blive omfattende og vil have et indhold og en funktion meget tilsvarende: www.trendsales.dk

Der ønskes overslag over omkostningen for hjemmesidens udbygning samt tidshorisont til hjemmesiden kan være kørende.

Ved interesse kontakt: ljgalten[snabela]post9.tele.dk

Mvh/Leif
Avatar billede locturian Nybegynder
18. januar 2006 - 08:55 #1
Hej Leif - Har sendt dig en e-mail...
Avatar billede nalu Nybegynder
19. januar 2006 - 10:53 #2
Hejsa Leif,

Kan du sende en mail vedr. informationer og omfang af opgave til jesper_daugaard@hotmail.com?

Du kan se min portefølge på www.asptech.dk og hvis det vækker interresse har jeg en masse andre referencer jeg kan vise!

Mvh. Jesper Daugaard
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2006 - 22:38 #3
Hej Leif

Har du fundet en til at varetage opgaven??