Avatar billede michlytz Nybegynder
22. januar 2006 - 19:26 Der er 8 kommentarer

Password til Internet

Hej,
jeg har et spørgsmål der vedr. password til Internet.

Jeg har en pc som bruges af andre end lige mig, men det er kun mig der skal have adgang til Internettet. Dvs at hvis en anden person end mig bruger min pc og forsøger, at gå på nettet skal der poppe et vindue op som beder om et password. Hvordan bærer jeg mig ad med det i Win 2000?

Mvh
Michael
Avatar billede istebjerg Nybegynder
22. januar 2006 - 21:03 #1
I explorer: Internet indstillinger - indhold - Klassifikationsfilter (her kan du sætte adminitrativ password, og bestemme hvad der skal være adgang til og hvad der ikke skal være adgang til).

Håber du kan bruge det ;-)

/Istebjerg
Avatar billede michlytz Nybegynder
22. januar 2006 - 21:41 #2
hej,
nu var det mere et hint til hvordan man "lukker" helt af for internet adgang med et password, jeg var på udkig efter :)

Ellers tak for rådet.

Michael
Avatar billede istebjerg Nybegynder
23. januar 2006 - 14:27 #3
http://www.download-by.net/security-and-privacy/access-control/142243,internet-password-lock.html

Du kan dowloade fra ovenstående link..
Ved ikke hvor længe dette program virker, men mod betaling af 20$ er programmet dit...

Der findes flere af samme type ligger i prisklasse fra $19.85-79

/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
23. januar 2006 - 14:42 #4
Yeps.. fandt lige et gratis program med samme funktion..

http://www.canadiancontent.net/tech/freeware/Windows+Security+and+Privacy/

WinGuard Pro 2004

Held og lykke :-)

/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
24. januar 2006 - 18:13 #5
Michael, fik du det til at virke???

/Istebjerg
Avatar billede istebjerg Nybegynder
25. januar 2006 - 18:13 #6
Michael??? er du der ude ?:-/
Avatar billede michlytz Nybegynder
16. februar 2006 - 10:58 #7
Undskyld den lange ventetid. Det virker.

Mange tak for hjælpen.

Point er tildelt.

Michael
Avatar billede istebjerg Nybegynder
16. februar 2006 - 11:36 #8
Det er i orden. Glad for at kunne hjælpe.. Lukker du?
/Istebjerg