Avatar billede tmceu Praktikant
25. januar 2006 - 13:37 Der er 2 kommentarer

Kan ikke slippe af med LAN ikoner på proceslinien

På min PC er der oprettet en stak netværksforbindelser aut. af min bluetooth adapter, der gør at jeg på proceslinien har 14 LAN ikoner, der viser at der ikke er forbindelse. Disse er navngivet "Bluetooth LAN Access Server Driver #2-14".

Egenskaben "Vis ikon på proceslinien...." er ikke aktiveret for nogle af dem i netværksforbindelser.

Nogle ideer til, hvordan slipper jeg af med disse ?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. januar 2006 - 13:50 #1
Du skal deaktivere dem du ikke benytter under netværksforbindelser.
Avatar billede cmoz Praktikant
26. januar 2006 - 19:14 #2
Du skal, mens der er forbindelse på enhederne, vælge at de ikke skal vises i process linien.

Hvis du ændrer det til at de ikke skal vises, mens de ikke er forbundne viser den det vist alligevel i menuen.