Avatar billede _lonny Nybegynder
26. januar 2006 - 13:44 Der er 4 kommentarer

Web forspørgsel (gem password)

Jeg forsøger at lave en web forspørgsel til en side der kræver password.

Kan jeg på nogen måde for web forspørgslen til at gemme passwordet, sådan at næste gang jeg åbner excel kan jeg bare opfriske forspørgslen?

På nuværnde tidspunkt er jeg nødt til at lave en helt ny forspørgsel hver gang jeg åbner excel, da den ikke kan huske passwordet

På forhånd tak

Lonny
Avatar billede _lonny Nybegynder
27. januar 2006 - 07:33 #1
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med ovenstående eller har jeg formuleret spørgsmålet uforståeligt?
Avatar billede face Nybegynder
28. januar 2006 - 16:45 #2
Jeg er ikke lige den største ekspert på det område... Men Prøv at indspille din webforspørgsel som en macro for inde i den macro vil der være en linie der hedder:

.SavePassword = False

Jeg vil tro man bare skal sætte den til true... Men jeg er ikke sikker...
Avatar billede _lonny Nybegynder
28. januar 2006 - 19:07 #3
Jeg har forsøgt at rette den fra False til True og det virkede desværre ikke.

Men tak fordi du forsøgte :-)

Så flere forslag er meget velkomne :-)
Avatar billede alj Praktikant
28. januar 2006 - 19:33 #4
Når du indspiller makroen samtidig med at du laver forespg. er der så ikke en linie hvor passwordet står f.eks. i "xxx" eller er der ikke et sted i koden det kunne tilføjes, prøv evt at vise den indspillede kode her
alj