Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Guide til at uploade billeder og at slette enkelte af billederne

Jeg skal bruge en guide som gør sådan at man kan uploade billeder med en beskrivelse og en titel, hvorefter man skal kunne redigere i billederne. Der behøver ikke at være mulighed for thumbnails.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
27. januar 2006 - 11:50 #1
Mon ikke du skulle færdiggøre en ting ad gangen?

I øvrigt synes jeg at denne opgave passer bedre i en opgave-kategori, som fx:

http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/
Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 12:38 #2
Jeg er i øjeblikket bare lige ved at samle guiderne sammen :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
27. januar 2006 - 15:42 #3
Nu vil jeg næppe tro at der er nogen der har lyst til at sammensætte en specifik guide - mon ikke du i stedet skulle læse dig frem til det i tutorials, som der findes et hav af på nettet.. Google findes, så brug den - der er i øvrigt også en glimrende søgefunktion herinde.

Hvis du har et særligt problem med noget af det script du finder, på google eller her på eksperten, så opret et spørgsmål om det. Igen, jeg har svært ved at forestille mig at nogle udfra 2-3 linjers specifikation, gider skrive en "guide" til dig, for slet ikke tale om en færdig løsning.

Desuden er det utroligt svært at tage "spørgsmålet" seriøst, når du afsætter 200 point  - og gør det 3 gange i træk, omhandlede 3 vidt forskellige emner.
Avatar billede melfex Nybegynder
12. februar 2006 - 17:05 #4
Lukker..