Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
30. januar 2006 - 16:35 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Ugens klammeste video

Hey!
Ser lige længere nede at der er lukket et spørgsmål med den titel!
Blev bare nysgerrig - hvad var indholdet? Ulykker, porno eller?
(Fisker ikke efter et link til videoen; det kan min mave formentlig ikke holde til, men undrer mig bare over hvad der er så slemt at spørgsmålet lukkes!)
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 16:36 #1
tro mig du vil IKKE vide det
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 16:57 #2
"..så slemt at spørgsmålet lukkes"
Det behøver ikke være slemt for at spørgsmålet blive lukket.
Det blev lukket fordi det er imod reglerne at poste links til anstødelige ting.

..deltog i tråden, men så ikke videoen..
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 16:59 #3
doggy82 jeg gjorde (nysgerrig som jeg var) men fortryder det (men det var så også derfor jeg ringede til IDG og fik dem til at lukke det prompte)
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:00 #4
Men du kan jo vente til næste uge hvor thiazz poster næste uges klammeste video...

Efter hvad dem som så den sagde, så skulle den vidst være lidt mere end ugens værste.
Men brugeren thiazz ser åbenbart på disse ubehagelighedder hver uge.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:01 #5
screem_brille> Jeg har dog linket, fordi det jo kommer med i mailen når man er Pro medlem. Men jeg ønsker stadig ikke at udfordre skæbnen.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:02 #6
vil gå så langt at sige at de dyre videoer der var link til for et par uger siden næsten egenede sig til børne time i sammenligning (det er meget tæt på ihvertfald)
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:05 #7
Har ikke set det andet spørgsmål der.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 17:06 #8
Jeg tør ikke smide  og vil ikke smide linket igen, eller sige hva det var..

Men det var en fejl, efter jeg havde set nogen andre poste en video, gjorde jeg d samme og det var mdo reglerne, så ingen grund ti lvidere diskutering...
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:08 #9
doggy82 den anden video var med extrem grov mishandling af dyr.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:08 #10
Det var efter min mening ikke kun imod reglerne, men også temmeligt uansvarligt.
Avatar billede evildoctor Praktikant
30. januar 2006 - 17:10 #11
Det lyder ikke for lækkert det her ;)
Jeg kan huske jeg en gang fik et klip hvor et eller andet fjols under en tur i en safaripark stod ud af bilen for at filme løverne... Så kan man vel regne ud hvordan den endte! Jeg ved jo ikke om det var ægte eller ej, men shit der findes mange ulækre ting på internettet!
Det bliver spændende når der engang kommer en videnskabelig undersøgelser der viser hvad den slags egentlig gør ved folk der ser den slags...
c,")
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:12 #12
doggy82 jeg klagede også og anbefalede en deaktivering (du burde faktisk se den video selvom den er ekstrem syg), så kan du efterfølgende klage over ham, jeg ville gerne sige hvad jeg mener om personen, men så ville jeg selv blive smidt ud med det samme *G*)
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:12 #13
evildoctor> Ja. Så kan de samtidigt undersøge hvad der får folk til at poste det i et seriøst IT-forum...
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:15 #14
doggy82 & evildoctor havde det så bare været et forum kun for voksne (og man vart til ekstreme tortur lignende sing) så kunen det være ok, men når her også er børn og unge under 15/18 år, så er man ikke alt for smart
Avatar billede evildoctor Praktikant
30. januar 2006 - 17:17 #15
Arh, uanset, så kan det vel ikke være voldsomt fedt at se den slags!
Kigger ind imellem på ex. killsometime.com men jeg syntes bare der er for mange mennesker der slår sig og kommer til skade. Det ser jeg sgu' nok af på mit arbejde c,")
Avatar billede -kp- Nybegynder
30. januar 2006 - 17:19 #16
screem brille > Jeg så (desværre) også 10 sekunder af den video i går, det var godt du fik den fjernet, det er noget forbandet svineri at poste sådanne link på et IT-forum.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 17:22 #17
Nej det er vel ikke særligt fedt at se.
Og mit argument for det syge i det her er at man distribuerer det videre.

Hvis jeg blev udsat for noget ubehageligt ville jeg da ikke ønske at andre skulle opleve det samme.
Så hvis man synes at en video er syg, hvorfor vil man så have at andre skal se den?!
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:25 #18
doggy82 for har man set den, så kan man anmelde personen, og få han smidt ud (selv efter jeg fortalte ham at han overskred reglerne, var hans kommentar bare: det er da i fri debat og han havde da advaret ?
Avatar billede sardinen Nybegynder
30. januar 2006 - 17:28 #19
Jeg er  - næsten - sikker på, at thiazz har fortrudt at han i ungdommelig kådhed har smidt linket. Han har ikke tænkt over konsekvenserne. Han har sikkert modtaget en advarsel for sit stunt - ihvertfald har hans karma lidt skade. Mon ikke han har fået straf nok nu? :-)
Men ellers er jeg fuldstændig enig i, at det er uanstændigt at smide den slags link.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 17:34 #20
Jeg syns i har svinet nok... men hva syntes i så ti ldet link som huset smed ? godt nok var det ikke ligefrem groft som mit, men det er da ude i samme område...

Og screem, nu har du skrevet 20 gange, hva du sys om mig, og du ved godt hva jeg sys om dig, og som jeg altid har gjordt..

Men som i så smart kan sige, så sys jeg også i skulle opfører jer som voksne, og komme over det...

For som i siger, det er vel et seriøst IT-Forum ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:37 #21
thiazz jeg har længe ikke brudt mig om dig, og det du gjorde igår beviste jo jeg havde ret, og du er i ingen position til at udtale dig om at det er et seriøst forum, for så havde du aldrig postet det svineri som du gjorde (og ja jeg er ret pi ssed, da det absolut ingen steder hører hjemme at poste den slags hvor børn også er, føj for ¤%#¤% siger jeg bare!)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 17:40 #22
screem, lad os endelig uddebatere det ligesom sidst, hvor du fik skaffet os alle ne advarsel også ? hævn-karma ? skal jeg sige mere.. hvor du vidste hvor barnagtig du kunne være, fordi jeg laver 1 fejl... mens du op til flere gange har optrådt idiotisk, så sys jeg ikke du skal komme for godt igang.

Emnet er lukket, så hvorfor udebatere det mere ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 17:42 #23
advarsel ? jeg har fået EN advarsel herinde og det var pga der allerede vbar givet maks point og jeg så måtte give dem retur til spørger, ellers ahr jeg aldrig fået en advarsel.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 17:50 #24
http://www.eksperten.dk/coadmin/

Det blev der sagt dengang du gjorde...
Se her er en anmeldelse..
Avatar billede -kp- Nybegynder
30. januar 2006 - 17:56 #25
Øhh thiazz > Hvad drejer den anmeldelse sig om??
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 17:56 #26
Om at han har svinet folk til...
Avatar billede sardinen Nybegynder
30. januar 2006 - 17:58 #27
Stop nu det mudderkastning. Dette er ikke værdigt for nogen af jer!!
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:00 #28
thiazz jeg ahr aldrig fået en advarsel, og hvordan i alverden kan du vide om jeg skulle have fået det ? det sendes til folk i deres private mail ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:02 #29
ps tak for klagen *G*
Avatar billede -kp- Nybegynder
30. januar 2006 - 18:04 #30
thiazz >> Jeg mente den du linker til 17:50:20. Det svar jeg lagde dengang var en joke.
Det har jo intet med denne debat at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 18:05 #31
jo det har med screem at gøre, fordi vi begyndte og snakke om at holde det på et voksent plan...
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 18:05 #32
og screem du kan se jeg ikk har klaget ? *G* selv
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:07 #33
thiazz siger ikke det er dig der har klaget men der er en der har.

thiazz det her link http://www.eksperten.dk/coadmin/ viser anmeldelser mod en selv så du vil ikke kunne se mine anmeldelser.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:10 #34
thiazz du får mig til at grine det burde jeg næsten give dig god karma for, du er da for sjov *G*
Avatar billede -kp- Nybegynder
30. januar 2006 - 18:14 #35
Hvis der ikke skal mere til end at skrive "Tak for info" for at blive anmeldt, så er det da for langt ude med de anmeldelser.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 18:30 #36
-kp- har du da også fået en klage ? (jeg ahr af en eller anden) ikke at det holder mig vågen om natten *G*
Avatar billede -kp- Nybegynder
30. januar 2006 - 18:34 #37
screem brille > Ja åbenbart, den er fra 09-2005 og min forbrydelse var at skrive
"Tak for info"
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 18:43 #38
Kommentar: thiazz

Er mit link om folk under hypnose overtrædende!

Er I ikke for gamle til det fis her SB og thiazz!
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2006 - 18:49 #39
huset> dt er ikke det jeg mener, men altså at vise en film. :)
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 18:52 #40
Jeg synes den film er grotesk, og dette høre simpelthen ikke hjemme herinde. Det samme med din første tråd! Du kan advarer nok så meget, men det gør ikke det hele bedre.

Anmelder denne tråd igen.
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 18:58 #41
Kommentar: thiazz
er jo sådan set en undskyldning.
Jeg har ikke selv set videoen. Jeg vil heller ikke se den. Jeg væmmes stadig ved det program der omhandlede hundefabrikker i udlandet. Jeg kan stadig se schæferhundens øjne inden den får en på kassen og bliver smidt i en sæk.

Trods min dårlige smag i munden er der jo stadig noget oplysende ved den slags. Har Thiazz nogen steder oplyst hvad hans mening var med at poste linket?
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 19:02 #42
Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad hensigten var. Dette høre IKKE hjemme herinde!

spørge efter, skrive tekst eller linke til materiale med anstødeligt, racistisk, pornografisk eller på anden vis krænkende indhold.

Dette strider totalt med denne regel, og I bør efterleve den
Avatar billede sardinen Nybegynder
30. januar 2006 - 19:04 #43
Det er bare en vídeo uden indhold, der går ud på at lemlæste sig selv og andre på den mest modbydelige måde. Man kan slet ikke sammenligne den med dyrevideoen, som trods alt havde et formål for opretter. Jeg betragter stadig thiazz link som kådhed og uden omtanke for, hvad det er, han egentlig har gjort. Om 20 år vil han sige det samme som os. Eller også sidder han i spjældet.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 19:04 #44
boxer nej det har han ikke (og undskyldning eller ej, så hører det absolut ingen steder hjemme, og er du i tvivl så se den video, og du vil stoppe med at forsvare ham, det er jeg 100% sikker på)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 19:04 #45
Helt enig huset - bortset fra at jeg ikke er ligeglad med hvad hensigten var.

Thiazz er blevet spammet med 5 dårlige karma - slap nu lige at. Vi kan alle fejle.
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 19:06 #46
Jeg har ikke tildelt ham noget som helst, og kan umuligt dømme nogen ud fra en enkelt tråd. Beviser gerne dette ved at smide karma. ( fjernes dog igen)
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 19:07 #47
boxer tag nu og se den video, og så ændrer du mening
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 19:08 #48
Huset du skal ikke bevise noget som helst. Dem der har givet deltager nødvendigvis ikke i denne tråd.

Alt jeg siger er såmænd bare at E's regler bliver overtrådt er jo noget vi ser hver dag. Stort set.
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 19:10 #49
Tja SB - Du kan jo prøve at linke til den :o)
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 19:10 #50
Mon ikke det er ved at være tid til ny afstemning om andre coadmins
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 19:12 #51
huset jo det er det, de gør ikek ders job (jeg klagede igår over den adnen tråd) intet skete det var først da jeg ringede og talte med Robert fra IDG at der skete noget.

Boxer jeg kan sende det til dig på din mail, og seriøst du burde se det, så ville du stoppe emd at forsvare ham (og ja jeg er pissed over han ikek er deaktiveret, det er det værste ejg har set herinde og for den sags skyld på et dansk forum indtil nu)
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2006 - 20:03 #52
screem_brille: Jeg ved ikke hvem du snakkede med hos IDG, men det var ikke dem der lukkede det - det gjorde jeg (med tastefejl og det hele), hvilket skete kort efter din sidste besked kl. 13:23:52.

Mht. at vi ikke laver noget, så er det ikke en diskussion vi skal tage her, men jeg vil blot minde jer om, at det at være CoAdmin er et stykke frivilligt arbejde vi udfører for IDG i vores fritid. Vi sidder ikke klikker opdater hvert 10. sekund for at se om der er kommet en anmeldelse.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede huset Praktikant
30. januar 2006 - 20:12 #53
Måske skulle nogen der havde den tid overtage det I ikke har tid til så.

Det er jo kun en brøkdel af jer vi efterhånden ser.

fcs
razor --> ses mega sjældent!

og det samme med exp

Har I ikke tiden til et ret tidskrævende arbejde, så var det måske en idé at lade andre komme til. Arbejdet er jo ikke sværer end andre kunne varetage dette
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2006 - 20:45 #54
huset: Tiden er ikke det store spørgsmål i dette, for I reelt set har I intet grundlag for at sige vi slet ikke laver noget. I aner jo ikke hvad der foregår bag facaden i vores CoAdmin system. Mange anmeldelser kan klares direkte i systemet uden noget grund til at skrive en masse i et spørgsmål.

Og så lige en lille twist mere: I klager over i karma og andre ting - vi klager over CoAdmin systemet. Vi danser begge med den samme tunge partner, så fremskridt på de punkter er der desværre ikke så meget af.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 21:07 #55
Jeg synes coadmin har klaret den her fint.
Det har da aldrig kunne gå hurtigt med at få lukket spørgsmål osv.
Sådan er det bare, det er jo friviligt arbejde.
Jeg synes generelt det er nogle fornuftige gutter.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2006 - 21:18 #56
Hmm har fået den her karma besked
>>Så fik vi dig endelig, du kan godt stoppe det nu.<<

Skal det ses som en trussel?! For så er der en politianmeldelse på vej...
Syge møgunge.
Avatar billede boxer Nybegynder
30. januar 2006 - 21:33 #57
Det kan være at snowball har været "ivrig" da han i sin iver lukkede spørgsmålet ;o)

Jeg tror det det hele handler om er at folk ikke kan se om der bliver gjort noget ved de anmeldelser de indgiver og hvad der evt. bliver gjort.
Ifølge reglerne skal vi jo anmelde regelbrud og så kan man godt føle sig lidt til grin, når man ikke ser resultatet.

Ikke at jeg er tilhænger af at skamrose folk, men var alle coadmins lige så aktive som snowball, ville det være fint.
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 21:50 #58
snowball hehe ok, det var bare næsten samme tid jeg talte med Robert ;)
Avatar billede snowball Novice
30. januar 2006 - 21:50 #59
anonym: Tak for de rosende ord :)

Som tidligere nævnt, så skal denne tråd ikke handle om CoAdmin ting, så dette bliver min sidste kommentar om det.

Personligt ser jeg ikke nogen grund til at resultatet af en anmeldelse skal nævnes i et spørgsmål. Dog kræver det så at vi har et ordentlig CoAdmin system hvor man som bruger og anmelder kan få en oversigt over anmeldelserne (enten hvor man er anmeldt eller selv er anmelder) og derved nemt kan se resultatet af anmeldelsen. Et sådan system har vi blot desværre ikke!
Avatar billede screem_brille Novice
30. januar 2006 - 22:05 #60
snowball lige et spørgsmål hvor længe er jeres respons tid oftest på anmeldelser der omhandeler ulovlig point overførsel ? (anmeldte det for over 3 dage siden nu, men der er stadig intet sket nemlig)
Avatar billede sorry Nybegynder
31. januar 2006 - 01:00 #61
Hmmm,,
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2006 - 08:56 #62
screem_brille: Der kan gå alt fra timer til dage (nogle gange desværre også længere). Pt. er køen af anmeldelser desværre ret lang.
Avatar billede screem_brille Novice
31. januar 2006 - 13:37 #63
ok har nemlig nogle sager jeg kan se der intet er sket i, og man begynder jo at tro at uklovlig poitnt overførsel er lovlig :/
Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
02. august 2006 - 19:08 #64
.