Avatar billede zwiebler Nybegynder
12. februar 2006 - 13:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Re-installation af XP OEM

Jeg har købt en XP Media Center OEM som er installeret og fungerede.

Nu har jeg rodet med maskinen, og nu virker det ikke ordentligt mere. Kan man re-installere OEM-versionen? Det er på præcis den samme maskine (og istedet for den eksisterende)?
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2006 - 13:59 #1
Hvis du har den på cd, kan du gøre følgende:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Vælg repair.

Hvis XP var forudinstalleret på din PC og du ikke fik en XP cd med. Kab du stadig køre en repair. Det er bare en smule anderledes.
Tryk på F10 under opstart og du får en guide til en repair.

Jeg er ikke helt sikker på at det er F10 på din maskine, men du  kan se hvad der er af valgmuligheder i opstartsfasen.
Avatar billede zwiebler Nybegynder
12. februar 2006 - 14:33 #2
Jeg har original cd, så det prøver jeg
Avatar billede zwiebler Nybegynder
12. februar 2006 - 18:21 #3
Repair kunne ikke løse problemet.

Var nødt til at re-installere. Tog Chancen, og det kunne man godt. Desværre eksisterer problemet stadigvæk.
Avatar billede csckant Nybegynder
13. februar 2006 - 08:58 #4
Hvad er problemet ?
Avatar billede zwiebler Nybegynder
13. februar 2006 - 11:25 #5
Har oprettet en ny streng til dette:

http://www.eksperten.dk/spm/687464