Avatar billede the-lion Nybegynder
20. februar 2006 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af værdi med gåseøjn?

Hvordan får jeg en overført værdi til at få gåseøj før og efter eks :

Jeg henter en værdi fra en session variabel værdien af denne session = DK
men nu skal værdien så bruges, og der skal den bruges som værdien "DK" hvordin tilføjer jeg disse gåseøj rundt om når jeg bruger ASP?

Dette er min nuværende kode :
PaymentBox(14) = request.querystring("kort")

men den får kun DK med og ikke "DK"
Avatar billede morhan Novice
20. februar 2006 - 16:20 #1
PaymentBox(14) = """" & request.querystring("kort") & """"
Avatar billede the-lion Nybegynder
20. februar 2006 - 17:32 #2
ja bare lav et svar :-)
Avatar billede the-lion Nybegynder
26. april 2008 - 18:57 #3
PGA. svartid afslutetts spørgsmålet men hvsi du stadig gerne vil have pointene så sig til så opretter jeg et nyt hvor du kan ligge et svar i.

TAK :-)
Avatar billede the-lion Nybegynder
26. april 2008 - 18:57 #4
Jeps