Avatar billede mb2000 Novice
04. marts 2006 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pop up vindue

Jer er igang med en side hvor der kommer til at ligge en masse billeder på 500px X 450px, jeg har plan om at lave et >> tegn som knap/link til et popup vindue, men hvordan bestemmer jeg vindue layout ala"scrollbars=yes,resizable=yes,width=450,
height=500 " det skal vel ind under " <a href= " et sted eller hvad. ?
Avatar billede keysersoze Guru
04. marts 2006 - 15:16 #1
Avatar billede dortek Nybegynder
04. marts 2006 - 19:51 #2
Du kan også vælge at bruge en behavior fra Dreamweaver. Lav >> om til et dødt link (tast # i link-linien i proporties). Herefter kan du vælge en behavior og vælge den der åbner i et nyt vindue. Så kan du også vælge størelse og scrollbar m.m.

God fornøjelse med projektet :-)
Avatar billede mb2000 Novice
05. marts 2006 - 17:17 #3
Perfekt det var lige den løsning jeg søgte, tak for hjælpen