Avatar billede lulc Nybegynder
05. marts 2006 - 12:35 Der er 3 kommentarer

Kan en kunde få forbindelse til kun ét domæne på min server?

Jeg har flere domæner under mit webhotel, og nu har jeg en kunde der gerne vil ind og uploade noget til én af domænerne. Hvordan kan jeg give ham særskilt adgang til KUN dét domæne, og ikke hele min root af mit webhotel?

// Lucas

(Håber det her er stedet at spørge:P)
Avatar billede egonspock Seniormester
05. marts 2006 - 13:31 #1
du bruger vel blot en chroot-kommando, men du skriver intet om styresystem, så det er lidt svært at hjælpe?
Avatar billede lulc Nybegynder
06. marts 2006 - 11:03 #2
styresystem.. det er en unix.. tror jeg. Hos web10.. Den første af de to muligheder man får fra forsiden..
Avatar billede mstorgaard Praktikant
18. marts 2006 - 23:07 #3
Jeg vil mene det er noget med at du opretter en FTP-konto til lige netop dét domæne, og giver din kunde den konto..