Avatar billede osterland Nybegynder
06. marts 2006 - 15:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

webside til Kørestolsrugby

Hej,
Jeg er webmaster på http://www.quadrugby.dk. Da siden efterhånden har nogle år på bagen, trænger den til et re-design.
Jeg søger derfor en som har lyst til at lave et nyt design i et CMS system.
Da penge er små i vores udvalg kan jeg ikke tilbyde ret menge penge for denne opgave.
Håber nogle alligevel er friske

Mvh.
Peter
Avatar billede kaage Nybegynder
06. marts 2006 - 15:49 #1
Hej Peter, jeg vil da gerne sende dig et tilbud. Skriv til karsten911@hotmail.com - så kan vi tage en snak om det.

/Karsten
Avatar billede ceec Nybegynder
06. marts 2006 - 17:32 #2
Hej Peter

En opgave jeg gerne kaster mig over. Evt. kunne "betalingen" jo bestå i lidt reklame plads på siden. Kontakt mig på fla[at]webfusion.dk

Mvh

Flemming
Avatar billede mnt Nybegynder
06. marts 2006 - 17:54 #3
Hej Peter,
Mit navn er Mads Timmermann. Jeg arbejder dagligt med design og udarbejdelse af hjemmesider, både i reklamebureau og freelance.
Jeg kan designe flotte, brugervenlige og stabile hjemmesider til meget billige penge grundet jeg er under uddannelse, og håber på at du finder det interessant at få lavet en hjemmeside flot grafisk, funktionsmæssigt og ikke mindst billigt.

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

mads(a)timmer.dk
www.timmer.dk <-- referencer
+45 61 68 20 93
Avatar billede jck_true Nybegynder
06. marts 2006 - 18:46 #4
Hej Peter
Jeg du kan også godt tilføje mig på listen over folk som er villige til at lave din side. Jeg mangler i øjeblikket sider som jeg kan henvise til, så jeg vil gerne lave din opgave.
Du kan skrive på
jck_true @ nerdshack . com /Fjern mellemrum
Avatar billede jnissen Nybegynder
06. marts 2006 - 22:12 #5
Hej Peter

Jeg er også interesseret i at give et bud. Du kan skrive til mig på jacob@iteax.dk.
Så kan jeg også sende dig en referanceliste.

Mvh. Jacob Nissen
Avatar billede osterland Nybegynder
10. august 2006 - 17:22 #6
jeg fandt en derfor lukker jeg