Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. marts 2006 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Prob med centrino hardware control

Hej,

Jeg har lidt problemer med centrino hardware control. Når jeg prøver at starte programmet så kommer den op med følgende fejl

***********
Programmet har oprettet en undtagelse, som ikke kunne afvikles

Proces-id=0xd80 (3456), Tråd-id=0xd84 (3460)

Klik på OK for at afslutte programmet
Klik på annuler for at udføre fejlfinding i programmet
**************

Når jeg så trykker på annuler så kommer den her fejlmeddelse op

****
Der er intet registreret JIT-fejlfindingsprogram tilgængeligt. Et forsøg på at starte et JIT-fejlfindinfsprogram med følgende kommando resulterede i fejlkoden 0x2 (2).
Kontroller computerens indstillinger.

cordbg.exe !a 0xd80

*****************

HÅber nogen kan hjælpe da jeg er træt af min blæser i den bærbare kører hele tiden, og jeg ikke kan styre hvor meget maskinen skal yde.

På forhånd tak
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 16:09 #1
Hvad hardware sidder der i din bærbare, eller nemmere: hvilken model og producent er der tale om?
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. marts 2006 - 16:45 #2
Det er en Acer Travelmate 8004LMi, jeg ved ikke lige hvilket præcist hardware der sidder i.

Vil lige nævne at CHC har virket før, men så formaterede jeg, og nu virker det ikke.
Avatar billede Stigers Juniormester
07. marts 2006 - 17:01 #3
Efter hvad jeg kan finde skal du opdatere din Java version på din pc.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. marts 2006 - 17:28 #4
jeg har lige prøvet at opdatere den, men det hjalp desværre heller ikke
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
30. marts 2006 - 23:24 #5
lukker