Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
07. marts 2006 - 20:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Timeout problem

Hejsa

Jeg sidder og arbejder på en ældre version af Tomcat - version 4.1.X - og er ved at bygge en komponent der skal benyttes til præsentation af filer fra en Solaris-server.

Desværre oplever at min JSP-side laver timeout, når der er mange filer den skal præsenterer......  :(

Det skal siges at jeg for hver fil, skal ud på Solairs og chekke om filen er låst af en bruger, og så præsentere et icon for de filer somer låst. Dette kald til Soalris er tung i tid, men jeg har desværre ikke fundet en løsning på denne del.

Dog hvis nogen kunne hjælpe med hvordan jeg kunne sikre mig mod timeout på min JSP-side - så havde jeg da det at arbejde videre med.......

Findes der et TAG man kan give en JSP-side så den ikke timer ud?
Eller kan jeg i Tomcat angive - no-timeout - for en JSP ??

Eller skal jeg ud at lave noget thread, hvor den ene thread behandler request i 45 sek. af gangen, mens den anden hver 45 sek. flusher cash til skærmen, således at jeg ikke får timeout ???

Håber at nogen kan hjælpe, for det er dælme irreterende  :/

Mvh
vedikkebedre
Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
09. marts 2006 - 17:11 #1
Ingen der har ideer til et framework der kan afhjælpe problemet ??

mvh
vedikkebedre
Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
21. november 2006 - 12:35 #2
lukker sagen