Avatar billede mijak Nybegynder
07. marts 2006 - 23:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsættelse af videoafspiller.

Hej
Jeg har brug for hjælp til at indsætte en videoafspiller på en side. Når man vælger linket til videoen skal siden åbne med afspilleren klar (med betjeningspanel). Når man trykker på play skulle den gerne begynde afspilning uden at hente hele filen først. En komplet kode vil bringe smilet frem og masser af point til den rigtige løsning.
Avatar billede milandt Nybegynder
08. marts 2006 - 00:53 #1
google er din ven:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;285154

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Document Title</TITLE>
</HEAD>

<BODY>

<script language="JavaScript">
<!--
    if ( navigator.appName == "Netscape" )
    {
        //-- This next line ensures that any plug-ins just installed are updated in the browser
        //-- without quitting the browser.
        navigator.plug-ins.refresh();
        // We don't need the APPLET within IE
        // ***Please note that if you do not need to script events, you can safely remove the next two lines
        document.write("\x3C" + "applet MAYSCRIPT Code=NPDS.npDSEvtObsProxy.class")
        document.writeln(" width=5 height=5 name=appObs\x3E \x3C/applet\x3E")
    }
//-->
</script>

<!-- Set ShowControls, ShowDisplay, ShowStatusBar to value 0 to not display the corresponding thing under the video window -->
<OBJECT ID="MediaPlayer" WIDTH=320 HEIGHT=240 classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=6,4,7,1112"
standby="Loading Microsoft Windows Media Player components..."
type="application/x-oleobject">
    <PARAM NAME="FileName" VALUE="Station1.asx">
    <PARAM NAME="ShowControls" VALUE="1">
    <PARAM NAME="ShowDisplay" VALUE="1">
    <PARAM NAME="ShowStatusBar" VALUE="1">
    <PARAM NAME="AutoSize" VALUE="1">
    <Embed type="application/x-mplayer2"
        pluginspage="http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/"
        filename="Station1.asx"
        src="Station1.asx"
        Name=MediaPlayer
        ShowControls=1
        ShowDisplay=1
        ShowStatusBar=1
        width=320
        height=240>
    </embed>
</OBJECT>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede milandt Nybegynder
08. marts 2006 - 00:55 #2
eller

http://www.mioplanet.com/rsc/embed_mediaplayer.htm

<OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240"
    style="position:absolute; left:0;top:0;"
    CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6"
    type="application/x-oleobject">

    <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url">
    <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True">
    <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True">
    <PARAM name="uiMode" value="none">
    <PARAM name="PlayCount" value="9999">
</OBJECT>
Avatar billede mijak Nybegynder
09. marts 2006 - 00:25 #3
Tak for hjæjpen. Send et svar, så får du point.
Avatar billede milandt Nybegynder
09. marts 2006 - 09:43 #4
you are welcome
Avatar billede milandt Nybegynder
09. marts 2006 - 09:43 #5
.. og et svar