Avatar billede cheff25 Nybegynder
10. marts 2006 - 10:51 Der er 2 kommentarer

Dårlig lyd, på optagelser fra internettet

Jeg har to forskellige programmer, som jeg bruger til at optage audio fra nettet, (AnyRec og #1 Sound recorder), men når jeg optager, så er lyden elendig og den runger meget. Dert har aldrig været problemer med dette før, og jeg ved ikke om det er pga, at jeg har installeret en mikrofon, eller om optage styrken er indstillet for højt, og har selv prøvet at afhjælpe begge problemer, men uden held.
Avatar billede nva Praktikant
10. marts 2006 - 11:57 #1
Måske vil dette gratis program virke http://www.audiograbber.com-us.net/
Avatar billede cheff25 Nybegynder
17. marts 2006 - 00:38 #2
Problemet er ikke softwaren, problemet er at jeg optager de3t mikrofon hører oven i fx, netradio. Jeg leder efter en løsning, så jeg ikke skal pille mikrofon stikket ud af min pc, hver gang jeg ønsker at optage.