Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. marts 2006 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 - Indsæt anden signatur

Hej

Et lidt bizart spørgsmål eller mig der er blind :o)

Vi er koblet op på en exhcange server og jeg har på min outlook flere signature, alt efter modtageren (internt, ekstern osv.).

Jeg har under Funktioner > Indstillinger > Postformat
her har jeg valgt en standard signatur.

Men hvis jeg fx. har en email som skal til en anden modtager (ex. engelsk), hvordan dælen indsætter jeg så den signatur?

Har kigget under indsæt men syntes ikke der lige er noget der springer i mine øjne... måske jeg er blind?

På forhånd tak
Avatar billede giorgio Nybegynder
17. marts 2006 - 11:51 #1
Maniacdog,

Du bør nu i din indsæt (når du er i en ny mail) have et punkt der hedder signatur, og der børe alle dine signaturer komme frem.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. marts 2006 - 12:04 #2
Har fundet ud af det nu. Du har delvist ret og så alligevel ikke helt giorgio.

En af mine kollegaer fortalte mig at som det er nu er min default editor Word.
Hvis jeg så højreklikker på min signatur kan jeg ændre den til en anden. Men ikke på nogen måde med indsæt > signatur (som jeg også mente...)

Derimod hvis jeg fjerner hakket (hvor jeg har valgt Word som min editor), så kan jeg nu finde "Indsæt > Signatur > [Min signatur]"

(Word som editor slås fra under: Funktioner > Indstillinger > Postformat - Fjern hakket i "Brug Microsoft Office Word 2003 til at redigere e-mails".
Avatar billede giorgio Nybegynder
17. marts 2006 - 12:08 #3
det er heller ikke anbefalelsesværdigt at bruge word som epost editor, så godt du har fået den fra ;)