Avatar billede i-mox Nybegynder
20. marts 2006 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash/Java skal aktiveres efter afinstallation af IE7-Beta2

Hejsa

Jeg har netop afinstalleret Beta 2 af IE7.
IE6 virker som sådan fint - eneste forskel er at, jeg skal aktivere udvalgte flashobjekter. Fx. på www.soundvenue.com's forside, får jeg vist en ramme om flashbanneret (og et godt stykke ned, da flashbanneret åbenbart er større end det man ser :-)), og når jeg holder musen henover står der "klik for at aktivere og bruge dette objekt".

Det samme gør sig gældende for min netbank, der er et java-objekt.

Jeg har prøvet at nulstille sikkerhedsnivuaer og indstillingerne under "avanceret".

Er der nogen gode bud på at løse det?? Nogen der har oplevet det samme?
Avatar billede i-mox Nybegynder
21. marts 2006 - 21:35 #1
Det samme gør sig gældende for reklamen, som jeg netop nu sidder og ser ved siden af mit spørgsmål....

Er der virkelig ingen gode bud????
Avatar billede genialus Nybegynder
30. marts 2006 - 20:48 #2
har lige selv haft samme problem men er kommet frem til at det er en bestemt microsoft opdatering som gør dette.

den hedder KB912945 og du kan fjerne den i "kontrolpanel" -> "tilføj og fjern programmer" og derefter genstarte computeren. så skulle det virke og husk ikke at downloade/installer den opdatering igen hvis du vil undgå det :-)
Avatar billede i-mox Nybegynder
30. marts 2006 - 21:36 #3
Jeps.... Det var den - Det er jo tåbeligt! Decideret tåbeligt! Smider du et svar?
Avatar billede i-mox Nybegynder
30. marts 2006 - 21:46 #4
Hmm... der var jeg vist for hurtig.. Det løste faktisk ikke mit problem. Eller...

Der kommer stadig en stiplet linje omkring objektet, og jeg skal stadig klikke og aktivere objektet, men nu er der ikke nogen hjælpelinie med teksten "klik for at aktivere...".

Forpulede IE7 BETA!

Er der andre gode forslag?
Avatar billede i-mox Nybegynder
11. maj 2012 - 10:15 #5
lukker tråden