Avatar billede supermehl Nybegynder
27. marts 2006 - 14:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til Microsoft wireless Optical Elite 105keys PS2WNT?

Hej! Jeg har lige købt dette desktop på QXL, men der medfølger ikke nogen driver cd. Og jeg har kigget både på Microsoft.com, driverguide.com og søgt på Google, men jeg kan ikke finde nogen!

Så hvis nogen af jer evt har den på cd og vil sende filerne til min mail, eller nogen der har et link til driveren, bliver jeg glad =)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. marts 2006 - 15:21 #1
Avatar billede supermehl Nybegynder
27. marts 2006 - 15:25 #2
Jeg kan ikke finde nogen driver, når jeg trykker på microsoft wireless desktop elite function keys enable by default.. Nogen ide om hvor en sådan befinder sig?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. marts 2006 - 15:29 #3
Sorry, troede man kunne komme videre til de drivere der stod på siden.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. marts 2006 - 15:31 #4
Har du prøvet at søge efter det her:http://www.microsoft.com/hardware/downloads/default.mspx
Avatar billede supermehl Nybegynder
27. marts 2006 - 15:35 #5
nej, det havde jeg ikke :) Mange tak!