Avatar billede tornoe Nybegynder
27. marts 2006 - 19:42 Der er 1 løsning

Grafikkort eller comp stopper ved i spil

Hej jeg har et problem!

Når jeg begynder at spille spil, som kræver noget grafisk går min computer i stå, forstået på den måde at det er lige som om skærmen bare slukker, men maskinen stadig kører. Det sker ikke hvis jeg spiller CS, men ved Call of duty 2, Age of empires 3 og GTA SA sker det.

Umiddelbart virker det ikke som om grafikkortet bliver for varmt, det ligger på omkring 50 når jeg får startet op igen, det samme gælder cpu osv.

MIt system burde kunne klare spil som disse, så jeg kan ikke helt forstå hvad der er galt, om det er drivere, om jeg skal finde anden køling eller hvad??

Specs:
P4 2800mHz
1024 mb ddr-ram
geforce 6600gt 128mb ram
Asus P4P800

Håber nogen har en ide?!
Avatar billede tornoe Nybegynder
28. marts 2006 - 22:10 #1
lukker spm når der ikke er nogen der svarer