Avatar billede foxeye Nybegynder
03. april 2006 - 20:45 Der er 7 kommentarer

Ingen USB porte.

Hej.
Jeg har lige pludselig ingen af mine 4 usb porte til rådighed. Min komputer er en Medion MD41300 bærbar. Når jeg stikker mine usb memorystik i en af porte sker der absolut intet. Jeg har kigget under Enhedhåndtering der ser ud til at være installeret usb. Jeg har kigget i bios, som er Phoenix, men jeg er i tvivl om hvad der skal stå der men umiddelbart ser det ud til at være ok der også.
Kan I hjælpe mig
Hilsen
Foxey
Avatar billede matcho Nybegynder
03. april 2006 - 20:49 #1
Slet alle usber i enhedshåndtering og genstart så installeres de igen.
Avatar billede foxeye Nybegynder
03. april 2006 - 21:20 #2
Jeg har prøvet at slette usberne, og de installeres igen, uden at de virker.
Avatar billede mvhansen Nybegynder
03. april 2006 - 21:43 #3
prøv at sætte din usb memorystik i usb porte
og gå så ind i diskhåntering og skift det drev bogstav den bruger til et andet

Højerklig på >Denne compute< >Administrer< >diskhåntering< >højerklik på usb memorystik< >skift drev bogstav og sti

mvh

mvhansen
Avatar billede foxeye Nybegynder
03. april 2006 - 22:11 #4
Den er ikke synlig her, der sker jo absolut intet når jeg sætter memorystik i usb. Stikken blinker ikke som normalt.
Avatar billede gunther Nybegynder
03. april 2006 - 23:14 #5
Har du SP1 eller SP2 ? Det er nødvendig for at Windows kan genfinde USB driverne.
Avatar billede foxeye Nybegynder
03. april 2006 - 23:44 #6
Jeg har XP proff. med sp2
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 00:39 #7