Avatar billede timian Praktikant
04. april 2006 - 13:33 Der er 1 løsning

undgå fejlmelding fra windows

når jeg vil åbne en mov fil eller starte quicktimeplayer kommer windows med fejlmelding : ingen diskette i drev,jeg skal anullere 5-10 gange før det forsvinder.( det er muligt at jeg har startet en mov fil direkte fra hukommelseskortet i mit camera)hvordan undgår/fjerner jeg fejlmeddelelsen.
Avatar billede timian Praktikant
28. april 2006 - 10:38 #1
Jeg klarede problemet ved at af/ og gen indstalere quicktimeplayer