Avatar billede coldermars Nybegynder
05. april 2006 - 08:14 Der er 7 kommentarer

ingen paint i XP pro

jeg kan ikke finde det almindelig paint til min XP pro instalation, så derfor er der nogen der kender et link til en side hvor man kan downloade et udmærket tegneprogram... bare til at tegne helt almindelige tegninger i... skal fungere lidt lige som paint. Kan paint evt. downloades fra et link.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. april 2006 - 08:18 #1
Ligger den ikke under "tilbehør" ?
Avatar billede coldermars Nybegynder
05. april 2006 - 08:21 #2
nej, og den ligger heller ikke under tilføj programmer-> windows programmer
Avatar billede Slater Ekspert
05. april 2006 - 08:56 #3
Har du prøvet at skrive "mspaint" i Kør?

Ellers har jeg zippet min til dig - du kan downloade den her:
viperine.users.whitehat.dk/mspaint.zip

Prøv det.
Avatar billede Slater Ekspert
05. april 2006 - 08:57 #4
05. april 2006 - 10:26 #5
Den burde ligge ved
C:\WINDOWS\system32\mspaint.exe
05. april 2006 - 21:09 #6
Jeg har "xp pro", -og jeg har "paint".

Men ellers er der "The Gimp", kender det ikke så meget selv, men det har fået meget ros.
http://www.gimp.org/
Avatar billede frankeweb Nybegynder
18. april 2006 - 09:49 #7
"Start > kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > Tilføj/fjern Windows-komponenter" Der inde skulle du meget gerne kunne vælge at instalere paint :p