06. april 2006 - 12:28 Der er 10 kommentarer

Kan ikke åbne tif filer i ie.

Jeg har en computer der ikke vil åbne tif filer i internet explorer, når jeg trykker på dem giver den mig kun muligheden for åbn / gem / annulere.

http://support.microsoft.com/?kbid=319829

jeg har fundet det her link men hvis der er nogle der har forslag til hvordan man kan løse problemet uden at redigere i registeringsdatabasen ville jeg naturligvis gerne høre fra jer.

Jeg er ik hundrede procent sikker på linket men jeg mener det er hvad jeg leder efter ?

På forhånd tak for hjælpen, og ha en rar dag:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. april 2006 - 12:45 #1
Det kan være fordi din internet cache er meget fuld. Når dette er tilfældet, opføre IE sig underligt

I funktioner - internetindstillinger - slet filer og slet cookies. Herefter genstarten IE og så er der meget der pludseligt virker, prøv det
06. april 2006 - 12:51 #2
Hjalp ikke rigtigt desvære, det gav lidt ekstra hastighed hvilket jo er logisk nok da ie ikke bliver tynget så meget. men løsning var det desvære ikke.
men tak for forsøget :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. april 2006 - 12:54 #3
Har du prøvet at lave en Windows update?
Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men det skader da ikke.  c",)
06. april 2006 - 13:05 #4
selvfølgelig :)  fårked smily btw hehe
Avatar billede gratis Nybegynder
06. april 2006 - 19:55 #5
du ka hente og køre denne reg fil "Open TIF Images within Internet Explorer" fra denne site, http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm på linie 229
07. april 2006 - 10:26 #6
Smukt,  gratis!  jeg har faktisk linket til den der side siddende i mine bookmarks da jeg bruger de der hexes til at lave unatended installations med.
Super lækkert, så vil jeg lige fixe den compuuuuuter :)

Nu hvor du faktisk har givet en løsning, hvordan tildeler jeg dig så de points når du kun kom med en kommentar og ikke et svar ?
07. april 2006 - 11:19 #7
hemmm den åbner bare filen i windows billede og faxfremviser, det er måskje et active X plugin der mangler ?
07. april 2006 - 11:24 #8
http://www.windowsitpro.com/Article/ArticleID/47134/47134.html

når jeg følger denne howto, og kommer til punkt 5 er boxen "grå" så jeg ik kan vælge at sætte et flueben (så den åbner i samme application

nogle ideer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. april 2006 - 18:34 #9
Min står også til at åbne TIF.filer i windows billede og faxfremviser.

Hvad hvis du går i kontrolpanel -> Mappeindstillinger -> Filtyper -> Scroller ned til TIF og vælger Internet Explorer som program til at åbne med?
10. april 2006 - 13:09 #10
Gør ingen stor forskel, den vil bare åbne og sådan.

jeg skal enten kunne sætte flueben i den funktion der lader mig det åbne i samme application... men den er jo grå, så jeg tror det er et active X elemement jeg mangler.. hvilket et er jeg ikke sikker på men det må man kunne finde ud af.