Avatar billede historiker Nybegynder
07. april 2006 - 09:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hyperlink til bestemt side til frame

Jeg anvender frames på min hjemmeside som er opbygget i Frontpage. Jeg vil gerne fra en anden hjemmeside kunne linke til min hjemmeside, men det skal ikke være den normale velkomstside der kommer fra. Det skal være en specifik underside - men denne specifikke underside skal stadigvæk komme frem inde i den frameset jeg har opbygget.

Hvis jeg blot linker til den som http://www.minside.dk/underside.htm vil det blot være underside som kan ses - og ikke der frames der ligger rundt om underside.

Jeg håber mit problem er forståeligt, ellers forklarer jeg meget gerne mere :o)
Avatar billede liebing Nybegynder
07. april 2006 - 10:03 #1
Hmm. Prøv at flytte dit spørgsmål til programmering-->html, mon ikke der er større sandsynlighed for hjælp der?
Avatar billede historiker Nybegynder
07. april 2006 - 10:57 #2
Tak Peter - og sorry