Avatar billede pb_n Praktikant
15. april 2006 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan jeg ikke scrolle ?

hejsa .... sidder med min bærbare amitech freenote light 4114 og jeg plejer at kunne scrolle på piletasterne.... når eg surfer osv. - men det kan jeg ikke mere ...  hvad kan der vare galt- ?
der sidder også en scroller -knap imellem piletasterne ,men den har aldrig virket ,, formoder jeg mangler en driver .. men hvilken ... er der en god ide (løsning)
Avatar billede saudoo Nybegynder
16. april 2006 - 00:56 #1
Hop ind på amitechs side og find driverne til Freenote Light 4114.. Hvis der da er et sådant sted. Ellers kan du jo spørge i den butik du købte din computer. Amitech formoder jeg.
Avatar billede haverslev Novice
17. april 2006 - 14:54 #2
Nede i bunden af dette link, er der drivere til Touchpad osv. - husk at vælge version XP?
http://www.amitech.dk/includes/support/supportbasen/artikel_soeg.asp?funktion=vis&aid=2314&FindComputer=2033926710
Avatar billede pb_n Praktikant
19. april 2006 - 10:34 #3
jeg prøver mig frem og vender tilbage -)
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2006 - 21:18 #4
Kan spørgsmålet lukkes ?