Avatar billede himmelko Juniormester
17. april 2006 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Melding om brug af Active-X objekt i IE..

Når jeg prøver på at logge ind på en bestemt hjemmeside, kommer der en meddelelse op hvori der står "Klik for at køre et Active-X objekt på denne webside" og der kan kun vælges "ok", hvis jeg ikke vælger noget, kan jeg ikke komme til at klikke på siden, og hvis jeg klikker "ok", så får jeg beskeden "IEXPLORE.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden." - og hvis jeg prøver at gå ind i "fejlfinding" lukker den også bare siden ned.. jeg har ikke før haft problemer med dette, og det kom lige efter at jeg opdaterede windows (dette sker automatisk når der fåes opdateringer).. er der nogen der ved hvad der kan gøres for at afhjælpe dette problem?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
17. april 2006 - 15:06 #1
Du kan prøve at fjerne opdateringen, genstarte, og så installere den igen, hvis du vil have den opdatering.

Du fjerner den ved at gå ind i Kontrol Panel -> Tilføj/fjern programmer. Sætter hak i Vis opdateringer, og finder den der hedder KB912945.

Hvis du ikke ønsker opdateringen overhovedet, kan du skjule den via. Windows Update.
Avatar billede himmelko Juniormester
17. april 2006 - 15:29 #2
Ehm, det er der ingen der hedder... de opdateringer der er indstalleret idag er: windows genuine advantage validation tool, KB911567, KB912812, KB911562 og KB908531.. ved du hvilken en det er?
Avatar billede cskott Nybegynder
17. april 2006 - 15:49 #3
Jeg har fjernet KB912812 det virkede ved mig
Avatar billede himmelko Juniormester
17. april 2006 - 16:05 #4
Tak det virkede da jeg fjernede KB912812, men spørgsmålet er så hvor sikkert det er, ikke at have den nyeste opdatering? ;)
Avatar billede cskott Nybegynder
17. april 2006 - 16:58 #5
Mon ikke der kommer en løsning på det inden så længe..