Avatar billede suzuki Nybegynder
05. maj 2006 - 23:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

xp genstarter. Er det virus?

Jeg har nu i 2 spil været ude for at windows XP genstarter på tilfældige tidspunkter, der kommer en blå skærm med hvid skrift i mindre en et sekund og så genstarter den. Jeg har geninstalleret windows XP, og det virkede som om den kunne spille det ene spil, men så genstartede den i det andet. Er det virus?
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 00:01 #1
får din pc nok køling? rens evt for støv inde i kabinet. husk at hente alle opdateringer til windows og seneste driver til dit grafikkort. om det er virus eller andet kan du finde ud af således:

http://www.eksperten.dk/artikler/954

http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 01:41 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
06. maj 2006 - 06:51 #3
Start med at deaktivere automatisk genstart:
http://www.it-knowlegde.dk/deaktiver_automatisk_genstart.html
Så kommer der et blåt skærmbillede med en fejlbeskrivelse. Den fejl beskrivelse skal vi bruge.
Avatar billede suzuki Nybegynder
07. maj 2006 - 14:58 #4
Der er lige noget jeg skal have kigget på kan jeg se, jeg vender tilbage når jeg har prøvet mig frem. Jeg tror mest på at deaktivere automatisk genstart og så se hvad den blå skærm siger.
Avatar billede suzuki Nybegynder
11. maj 2006 - 21:05 #5
Nu kan jeg simpelthen ikke få den til at gå ned, så problemet må have løst sig på en eller anden måde. Jeg afslutter herfra, men tak for hjælpen.