Avatar billede BanditMit Praktikant
05. maj 2006 - 23:51 Der er 12 kommentarer

Folder åbner ikke

Når jeg klikker på en mappe (folder) åbner den WinAmp istedet og prøver at afspille de filer der ligger i mappen. Hvordan retter jeg det til at den åbner mappen så jeg ikke skal "Højre klikke -> Åben" hele tiden bare for at komme ind i mappen
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 00:13 #1
Det lyder som en opsætningsfejl i WinAmp:

Du kan læse noget her: http://www.spinner.nl/dk/products/winmapper/features/function_216.html
Avatar billede BanditMit Praktikant
06. maj 2006 - 00:27 #2
Desværre hjalp dit svar ikke ret meget. Nu har jeg prøvet at afinstallere WinAmp og nu åbner den bare "Find" istedet. Det er så vidt jeg kan se det eneste den kan gøre når jeg ser under mappeindstillinger. Kan man ikke bare lave en kommando der hedder "Åben" ??
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 01:13 #3
Under installationen, er der nogle flueben du glemmer ? :o)
Avatar billede BanditMit Praktikant
06. maj 2006 - 01:20 #4
Det er slet ikke WinAmp der er problemet. Det er i Mappeindstillinger -> Filtyper. Der er så en filtype der hedder Filmappe. Inde i den står der kun "Find". Skulle der ikke også være en "Open"??
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 01:34 #5
Jeg forstod det, som om det var en bestemt mappe ;-(

Men det er rigtigt, som mortanbz skriver.

Mvh

Jan
Avatar billede BanditMit Praktikant
06. maj 2006 - 01:37 #6
Nej det er alle mapper der gør det. Ved du om der er en måde man kan oprette en ny "open" kommando på?
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2006 - 01:46 #7
hent denne reg fil og kør den, genstart evt. din pc hvis ikke det slår igennem med det samme:
"Search Opens When Double Clicking A Folder" http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/folderopenssearch.reg
Avatar billede BanditMit Praktikant
06. maj 2006 - 01:51 #8
Nogen gange forstår jeg ikke at det kan være så let. :-) Jeg siger mange gange tusind tak for hjælpen. Og tak for forsøgene Jacla.
Gratis: Smid et svar så du kan få nogle point
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2006 - 02:25 #9
herligt det fiksede problemet :) jeg samler ikke på point, så dem fordeler du som du synes.Go Weekend :0)
Avatar billede BanditMit Praktikant
06. maj 2006 - 17:48 #10
Hvordan gør jeg så det? On nu har jeg så fået at andet mindre problem: hvordan laver jeg ikonerne om på mapperne?
Avatar billede gratis Nybegynder
07. maj 2006 - 01:11 #11
"Behandling af svar" http://expfaq.1go.dk/?id=20#hvordan_accepter_eller_afvis
ændre ikon på mappe: |Højreklik mappe|Egenskaber|Tilpas|Skift ikon...|
Avatar billede gratis Nybegynder
07. maj 2006 - 01:19 #12
hvis det skal gælde for alle mapper i windows er det:

|Kontrolpanlel|Mappeindstillinger|Filtyper| skrol ned og find Filmappe, marker den, |Avanceret|Skift ikon...|