Avatar billede thomase Nybegynder
06. maj 2006 - 23:20 Der er 4 kommentarer

Erfaren PHP-programmør søges.

PHP-programmør med min. 2 års erfaring søges.
Helst fastansættelse, evt. freelance. Der kan arbejdes hjemmefra, eller der kan indrettes et kontor i Århus. Helst bosiddende i Århus området, men ikke et krav.

Løn efter aftale.

Det drejer sig om vedligehold og vidreudvikling at eksisterende Webshop / CMS system. Herunder specialtilretninger for kunder, og integration af specialtilrettet layout (færdig HTML leveret). Der vil i forbindelse med nogle opgaver være direkte kundekontakt.

Start 1. Juni.
Avatar billede thomase Nybegynder
06. maj 2006 - 23:21 #1
skriv til mig på i denne tråd med spørgsmål eller kontakt mig på te sumostudio dk
Avatar billede mgrhansen Nybegynder
06. maj 2006 - 23:41 #2
Hej Thomase

Jeg er bosiddende i Århus området, ca. 10 KM udenfor Århus.
Jeg har 5 års erfaring med PHP, MySQL og PHP, MSSQL.

Jeg vil meget gerne høre nærmere omkring dette?

Du kan evt. kontakte mig på Mgrhansen [Snabel A ] GratisDesign.dk

Mange Hilsner
Mathias G. HAnsen
Avatar billede thomase Nybegynder
07. maj 2006 - 00:12 #3
Tak for dit svar Mathias. Jeg burde måske have nævnt at jeg ønsker en programmør der er fyldt minimum 24år.
Avatar billede mgrhansen Nybegynder
07. maj 2006 - 00:14 #4
Hej Thomase

Jeg vil gerne på vegne af Owuh Webdesigns meldele at vi i firma'et er interesseret i opgaven.

Mange Hilsner
Mathias G. Hansen

Du kan evt. kontakte mig på Mgrhansen [Snabel A ] GratisDesign.dk