Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2006 - 21:50 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo søges..

Hej vi er et minder firma ved navn Host4you Danmark som søger et logo til vores firma. Vi har ikke en ide til vores logo som vi håber i måske kan hjælpe os med. Vores firma har med Webhottel og RackServer, Internet. Håber det måske kan være nåde at gå vider med.
Vi vil blive glade hvis der er en der vil giv et logo men vi er også klar til at betale lidt for det hvis det er..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. maj 2006 - 23:03 #1
kontakt mig på rasmusvj@hotmail.com

Smid en mail og lidt info omkring logoet så sender jeg en pris tilbage.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
08. maj 2006 - 23:19 #2
Jeg kan muligvis fremskaffe nogle logo ideer osv. Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på info@isoframe.dk, så kan vi snakke om det :)
Avatar billede expnet Seniormester
08. maj 2006 - 23:33 #3
hej webiis

Har lige nogle spørgsmål til logoet.

width - height.
Nogle bestemte farver
Eller nogle krav
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2006 - 00:11 #4
Hej expnet. nej jeg har ingen krav til logo, og jo det skal ikke lige nåde der er lave i løbet af to sec. ellers bare at det er smart og fix. så er jeg lidt lige glad da jeg skal lave vores nye hjemmside efter det.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2006 - 00:15 #5
til alle jer ander. Der er ikke et enlig krav. da jeg søger et logo jeg kan bruge til alt lige fra min tøj til vores hp. det er derfor jeg har valgt at prøve at smide den ud for at se hvad ander kan komme med. for som jeg har beskrive før så er det et firma der lever af hosting og internet og rackserver.
Avatar billede sneakraid Nybegynder
09. maj 2006 - 15:11 #6
Her kommer lige et bud på et evt. logo. :)

http://www.isoframe.dk/host4you.jpg
Avatar billede trofo Nybegynder
09. maj 2006 - 16:39 #7
Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede amsxae Nybegynder
10. maj 2006 - 15:18 #8
Jeg kan lave jer et logo. kontakt mig på: [fjernet]

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede flashnoob Nybegynder
11. maj 2006 - 23:15 #9
Lige et par hurtige forslag fra mig. Hvis der er nogen eller noget der falder i din smag, så kontakt mig. Oplysninger står på siden. :)  http://virksaa.1go.dk/exp/708098/
Avatar billede amsxae Nybegynder
12. maj 2006 - 02:45 #10
^til flashnoob* Måske du skulle overveje at lave dem i illustrator, eller ihvertfald i vektorgrafik. Så bliver kvaliteten helt i top.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. maj 2006 - 09:23 #11
amsxae -> Det er vektorgrafik. Hvad får dig til at tro at de ikke er lavet som vektorgrafik?
Avatar billede amsxae Nybegynder
12. maj 2006 - 15:38 #12
Fordi der er mange pixel fejl på det øverste logo. Ligner det er lavet i cmyk.. :/
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. maj 2006 - 16:16 #13
Nopes, designer altid med RGB workspace. Jeg kan se hvad du mener med det øverste logo. Det er ikke pixelfejl, men blot uafsluttede paths :) Noget der naturligvis bliver gjort noget ved under rentegningen, hvis det logo bliver valgt.
Avatar billede amsxae Nybegynder
12. maj 2006 - 18:06 #14
Samme her, og cmyk bruger man mest til tryksager osv. Men anyways, ellers nogle pæne logo's. :) Jeg laver mere 3D logos.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
12. maj 2006 - 18:18 #15
Tak :)
Lige en tilføjelse, CMYK skal også bruges til logos (eller Pantone hvis det er aktuelt), men man skal ikke designe i CMYK.
Avatar billede amsxae Nybegynder
12. maj 2006 - 20:08 #16
Præcis.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2006 - 22:36 #17
Hej folkens.. undskyld jeg har glemt alt om dette opslag. og må sige at det er et par fede logoer som flashnoob har lave.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 17:10 #18
lukket..